Thursday, July 18, 2013

Jazakumullahu khairan kathira

Assalamualaikum semuanya...
huhu
Apa khabar semua?(jangan nak formal sangat la) =.=''
Apa khabar iman korang?
Erm, macam mana ibadah puasa korang?
Insya-Allah, terbaek dan mantop2 semuanya
(semoga Allah menerima amalan puasa kita, insya-Allah)

Hmm, nak share apa ek?
ok la, aku nak share ni aje la dulu ye...
Mr The All Shared, jazakumullahu khairan kathira atas kebaikan antum share blog ana yang dhoif ni di page korang yang ohsem tu...
huhu
https://www.facebook.com/MrTheAllShared
Tapi aku rasa seriyes macam tak layak pulak nak share blog aku kat MTAs sebenarnya, tapi bila status dia tulis "eh ilmu itu hak awam tau :P", terus aku share, takut pulak dipersoalkan di akhirat nanti kenapa aku tak kongsikan ilmu yang aku tahu.

P/s: Semoga ilmu yang dikongsikan ini dapat diamalkan bersama dan di'share' dengan yang lain.
Kepada MTAs, semoga antum terus istiqamah dengan usaha dakwah antum, semoga Allah permudahkan urusan kalian...
Dan kepada korang semua, semoga Allah redha akan kalian...

#Sekian, wasalam



No comments:

Post a Comment